ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Vörösödj, mint Lily Cole!

2010. február 16. 08:43

AdriEnn

Itt az idő, hogy újra hajazzunk egyet, amit már úgyis olyan régen tettünk. Most a vöröset vettem célpontba. A dögös vörösről szeretnék néhány szót szólni. A kedvencem, mert izgi, tüzes, természetes és kissé kislányossá teszi viselőjét, ami szerintem egy nőből teljesen nélkölözhetetlen. Gyermekkoromban természetes vörös voltam és ehhez persze párosult sok-sok szeplő az arcomon. Gondolhatjátok, hogy én voltam a kereszttűzben, mindenki engem csúfolt emiatt. Ezért iszonyatosan utáltam mindkettőt. Viszont mára pont  az ellentettjére változott a helyzet. A hajam, bár már nem vörös, de most már arra festem :), és persze a szeplőimet sem vitte el a cica. Vonzónak és különlegesnek látom ezt a hajszínt, de hozzá kell tennem csak azokat a vörös árnyalatokat, amelyek a természetes tónusok felé hajlanak, mert a mű abszolút gázul tud kinézni. Tehát ha tervezed a vörösödést, mindig a természetes árnyalatok felé kukkolj, és onnan is válassz, így könnyen elkerülheted a bohóclook-ot. Néhány kedvcsináló az alábbiakban :)

 
 
 
 
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása