ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Fiúk a backstageből

2010. február 11. 17:55

MariAnn

Elvetemült a mai férfidivat. Erre a megállapításra jutottam, amikor végignéztem a nemrégiben lezajlott párizsi menswear divatbemutatókon felvonultatott kollekciókat. Aztán átvándoroltam a backstage képekre és megrémültem. Pedig sokat látott divatőrültnek tartottam magam, de ezek az ultrafeminim fiúk még nálam is kiverik a biztosítékot. És a ruhák sem igazán tetszenek, bármennyire is szeretem a kifinomult ízléssel öltözködő férfiakat, ezeket a darabokat nem igazán tudom elképzelni Budapest utcáin. Na meg az a kiábrándultság és csordatekintet, ahogy a kamerába merednek. Az őrületes soványságról pedig ne is beszéljünk... Szóval ha a modell élet nehézségeiről van szó, akkor ne csak a lányokra gondoljunk, nem csak ők masíroznak zombiként a kifutókon.
 Az alábbiakban a 2010/11-es szezon őszi-téli bemutatóinak backstage képeiből válogattam. Raf Simons, Romain Kremer, Paul Smith, Damir Doma, Songzio, Dunhill és Qasimi színfalai mögül mutatok képeket.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása