ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Regina tipegői

2009. augusztus 15. 10:45

AdriEnn

A napi zene adagom után kutatgatva, nemrégiben meglestem Regina Spektor "Fidelity" videóját, s nagyon meglepődtem. A videót sikerült, olyan művészi érzékkel összeállítani, hogy teljesen beleszerettem, annak ellenére, hogy a zenéje annyira nem az én világom. A videóban valahogy minden stimmel, a színek a kiegészítők, Regina ruhái, megjelenése, s a meglepetés a videó végén ;), de engem a legjobban csodaszép cipellője ragadott magával…

Megosztás:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása