ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Weekend shopping a Weekday-nél

2013. május 11. 13:18

AdriEnn

Mikor tavaly ősszel a Weekday-nél jártam Berlinben, sajnos nem volt már időm tüzetesen átnézni minden darabot, de a farmerekre azért jutott némi időm. Rengeteg klassz fazon közül lehet választani, legyen az magas derekú, koptatott, mélykék vagy bármi más. Imádtam az összeset, azonban nem vásároltam csak egy pulóvert és néhány kiegészítőt, amit azóta is imádok. Fazonra és minőségre is nagyon klassz nadrágok voltak az üzletben, melyet bevéstem az emlékezetembe. Ezért most, hogy ingyenes a szállítás Magyarosrszágra 05.15-ig! vásároltam két farmert és örömmel várom érkezésüket Északról. :-) Lessetek Ti is körbe náluk, érdemes! Az alábbiakban a legújabb kollekciókból láthattok egy kis ízelítőt.

mtwtfss-collection-ss13-01_1.jpg
mtwtfss-collection-ss13-02.jpg
mtwtfss-collection-ss13-08.jpg
mtwtfss-collection-ss13-07.jpg
mtwtfss-collection-ss13-03.jpg

Fotók: Weekday

Megosztás:

Címkék: shopping weekday

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása