ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Breaking news: A Weekday webshopot nyitott!

2013. március 07. 19:44

AdriEnn

Olyan régen várok erre a pillanatra, hogy szinte el sem hittem, amikor ma délután a Weekday weboldalára keveredtem, s ott egy webshop látványa fogadott. A skandináv Weekday márkát, néhány évvel ezelőtt első  Stockholm túránkon fedezetem fel magamnak, nos hát a szerelem azóta is tart. Legutóbbi utazásunkon a második utunk egy Weekday boltba vezetett, ahol "jól" bevásároltam. Csodálatos érzés, hogy most már az internetről is bármikor beszerezhetem az áhított kedvenceket. Magyarországra 9 Euroért szállítják ki a termékeket, ami nem kevés, de ha többen rendeltek egyszerre egészen elviselhető költség. Happy shopping! :-)

0160451003_5_0.jpg
0164346002_5_0.jpg
0154458001_5_0.jpg
0160342001_5_0.jpg
0168834001_5_0.jpg

Fotók: Weekday

Megosztás:

Címkék: svéd webshop weekday

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása