ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

A legjobb luxus illatgyertyák

2012. december 01. 16:14

AdriEnn

Régóta tervbe vettem és lassan be is szereztem a hozzávalókat az IKEA-ból, így a mai napomat lakberendezéssel töltöttem. Szerettem volna egy letisztult, világos, kellemes teret összehozni, ami úgy gondolom egész jól is sikerült. Persze még hiányzik néhány apróság (és nem apróság), de alapvetően elégedett vagyok. A szobában leginkább a fehér és vajszín dominál, itt-ott egy kis fém és kiegészítőkben némi lila és vörös. Így, hogy a szoba elkészült, ismét előkerült az illatgyertya vágyam is. Összeszedtem a számomra leginkább érdekes, értékes darabokat. A gyertyák  a luxus kategóriába sorolhatók, minőséget és árat illetően egyaránt. Ebből sajnos csak az első és leginkább áhított márka, a francia Diptique gyertyái kaphatók itthon, mégpedig a Neroli parfümériában. Az alatta látható Neom karácsonyi gyertyája, az Espa forró csokival kombinált gyertyája és a Cowshed természetes darabjai is a linkekre kattintva a honlapok webshopjaiból megrendelhetőek. Én egyelőre még nem tudom melyik legyen, de legszívesebben az összeset megvásárolnám.

musc_nagy.jpg
letöltés.jpg
hot_chocolate_gift.jpg
christmaswishcandle_1.jpg
Megosztás:

Címkék: gyerta neom cowsed neomespa diptique

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása