ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Új beauty "barátok"

2012. augusztus 17. 18:06

AdriEnn

Viszonylag régen vásároltam már beauty termékeket (magamhoz képest), augusztusban azonban bepótoltam az elmaradásaim...

fotó (5).jpg

Szükségem volt egy új szempillaspirálra, mert a régi Art Deco már nem igazán bírta. A Douglasben belemerültem a szempillaspirálok világába és végül Lisa Eldridge make up artist videóinak (nem kis) hatására egy Bourjois Paris Volume glamour Max Definition mellett döntöttem. Lisa videói csodálatosak! Minden alkalomra kisegít egy csodás sminkkel. Az alábbiakban épp egy első randira "készít" fel.

Valójában Lisa a Bourjois alapozóit és korrektorait dicséri nagyon, azonban vegyes bőrre sajnos nem találtam megfelelőt. Így a márkánál maradva jutottam el a szempillaspirálig. Azt kell mondjam, hogy abszolút megéri, igazán klassz spirál, szép pillákat kreál. Majd ezt követően a DM-et vettem célba, ahol egy Max Factor-Lipfinity Lasting Lip Tint-et (07 ) és egy gyönyörű Manhattan 43K körömlakkot szereztem be. Az előbbi filc formájú igen izgalmas "rúzs" némileg csalódást okozott, kellemetlen a felvitel, s a végeredmény sem az igazi, a körömlakk azonban csodás.

S végül, de nem utolsó sorban, felfedeztem a Strawberrynet oldalát, ahol jóval alacsonyabb áron lehet hozzájutni a legkülönfélébb parfümökhöz, sminkekhez, krémekhez. Egy klassz kölnit/parfümöt választottam név szerint a no. 4711 Nouveau Cologne illatát, melyet nagyon-nagyon imádok. Klasszikus kölni illat és izgalmas gyümölcsök elegye.

Megosztás:

Címkék: szépség lisa eldridge

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása