ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Balerina dilemma

2012. június 25. 21:12

AdriEnn

Hibát követtem el tegnap, mikor megnéztem, hogy a kedvenc webshopok, hogy állnak épp a leárazásokkal. Így keveredtem a cipő mennyországba is, a Shoescribe oldalára, ahol egyszerűen nem lehet abbahagyni a (egyelőre) nézelődést. Elképesztő kincsek lapulnak ezen az odalon, én totál szerelmes lettem. Többek között a lent látható gyönyörűségeken töröm a fejem. Azt hiszem megtaláltam a tökéletes balerinát, kinézete kicsit hasonló a Chanel bizonyos  darabjaihoz, azonban ezek a French Sole FS/NY példányok viszonylag elérhető áron kaphatóak. Ti melyiket választanátok?

44397566ru_14_a.jpg
44397566ru_14_d.jpg
44397569qm_14_a.jpg
44397569qm_14_d.jpg
Megosztás:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása