ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Egy pont és más semmi!

2012. április 14. 14:27

AdriEnn

Mivel újra "csodálatos" időjárást kaptunk a hétvégére, így maradnak a benti programok. Eper, dió, alma, tehát evés a program első körben, némi házi dekor és egy kis kreativitás, amelyből ma legfőképp a körmöm részül. Szeretem a minimált, ezért úgy döntöttem természetes színt veszek alapként, ami ez esetben egy Essence és egy SHE nude árnyalat volt. Az összkép azonban így elég unalmas, ezért gondoltam megbolondítom még egy rikító színnel az ANNY-től. Az utóbbival csak egy pöttyöt tettem körmeim középső részére. Az összkép bohém, de mégis letisztult. Nektek tetszik?

 
Forók: Enn

 

Megosztás:

Címkék: körömlakk köröm anny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slano 2012.04.14. 19:26:48

Szerintem elég rémes, de ha neked tetszik, akkor ezzel ne foglalkozz..........

létezőnick 2012.04.14. 19:41:47

legalább használt volna valami sablont a pöttyhöz, mert így egy igénytelen paca csak.
Bár pöttysablonnal sem valószínű hogy tetszen, de ott már csak az izlésen és nem az igénytelenségen vitatkoznánk :-)

AniCica 2012.04.14. 20:24:00

nem igazán... :( főleg az a nude árnyalat... jóval karakteresebb szín kellett volna, szerintem...

40-es 2012.04.14. 20:26:45

Ez roppant igénytelen. Óriási fantázia kellett hozzá... Még minimálabb lett volna az Essence és a She nélkül... ja és pötty nélkül. A kevesebb több lett volna!

pöttömröff 2012.04.14. 20:59:39

jelen állapotában borzasztó.... csatlakozom az előttem szólókhoz, karakteresebb színekkel és igényesebb festéssel lehetne akár jó is...

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2012.04.14. 21:00:19

Nekem most a kék francia manikűr a kedvencem. Már be is szereztem hozzá a szükséges kellékeket. :)
süti beállítások módosítása