ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Három különleges ékszer jutányos áron

2012. április 11. 18:53

AdriEnn

A Romwe webshopot már korábbi posztokban is említettem nektek. Most jobban beleástam magam, hogy valójában kik is ők. Meglestem újra a repertoárt és emellett azt is megtudtam, hogy ingyen szállítanak Magyarországra. Ez esetben egy hongkongi cégről van szó, akik a legfrissebb streetstyle trendeket lesik le ügyesen és valósítják meg azokat, egészen klassz kivitelben. Nem szokásunk kínai árut reklámozni (s nem is lesz), de ami jó azt el kell ismerni, s ők klassz dolgokat kínálnak. Megtaláltam az álom trench-em, de az alábbi három ékszerre is szemet vetettem. 

Fotók: Romwe

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása