ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Sportcipőben elegánsan?!

2012. március 19. 15:45

AdriEnn

Érdekes street fashion szettek járják mostanában a számomra kedves nemzetközi divatblogok oldalait. A régmúltban olykor  "divatbűnként" emlegetett sportcipő párosítása viszonylag elegáns ruhákhoz visszatért, nem is akárhogy. Nagyon klasszul mutatnak a szettek. Érdekes, különleges összkép, melytől minden bizonnyal rengetegen megbotránkoznak majd. Minden esetre nekem kifejezetten tetszik, én is beszerzek egyet és kísérletezésbe kezdek a tornacsukámmal. A kérdés már csak az, hogy melyiket vegyem? A fekete Nike-ot, vagy az oly divatos New Balance cipellőt?

 
 
 

Fotók: ITTITT és ITT

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tigrisfog 2012.03.19. 19:15:21

Az Air-Max 90 egy roppant kihasználható darab, ahogy a Tisza is, mindkettő abszolút bevethető ilyen, és ehhez hasonló elborult kompozíciókban :)

sorica123 (törölt) 2012.03.19. 20:31:25

Ilyen cuccokhoz teljesen normális, én is sokszor hordok edzőcipőt meg dorkót, akkor is, ha nem annyira sportos szerkó van rajtam. Kismillió civilben hordható, formás tornacsuka van, felnőtt embereken is lehet látni és, mint a képeken, egyáltalán nem veri ki a szemet. Mondjuk az ilyen baromi elegáns holmikhoz már egy kicsit parodizálás-szerű, de van egy sansza, hogy az sem olyan borzasztó (lásd libbenő, hagyományos 'szépruha' => bakanccsal elmenne, bár az is olyan lenne, mint egy nehezék:), de csaj felvesz hozzá egy olyat, mint az első képen lévő csuka. És bámm, az emberek 90%-ának a porcelánbolti elefáni ugrik be... viszont tiszacipővel nem trampli még az ilyen összeállítás se).

penelope garcia 2012.03.19. 20:45:31

Vannak jóképű tornacsukák.
Ezek pont nem tartoznak közéjük.

mizie 2012.03.19. 22:24:24

Mindegy milyen sportcipő, csak felejtsük már el a Converse-t.
16 év felett nagyon gáz.

kerdesek05 2012.03.20. 02:53:49

izlésficam. hányinger

dr. Erika Zangolna 2012.03.20. 03:18:38

@mizie: a converse csukák vagány darabok még 16 felett is. csak megfelelően kell hozzájuk öltözni.

fogash 2012.03.20. 08:18:57

kicsit lemaradhattam, de a fenti képek közül melyiken látható az ELEGÁNS öltözék?

Biga néni 2012.03.20. 08:42:29

"viszonylag elegáns"
????
Pedig istenbizony tudok olvasni...

élhetetlen 2012.03.20. 09:09:24

Jó harminc éve volt már, elfelejtettem a márkát is. Fekete sportcipő volt, (nem fekete fehér talppal, semmi ilyen-olyan csík). Dupla fűzővel árulták, az egyik egy ezüst volt, a másik egy csipke, a csipkét túlzásnak tartottam, csak az ezüstöt hagytam benn. Igazi könnyű, szolid, elegáns, kényelmes "városi" sportcipő volt, Egyszer. Azóta még csak nem is láttam hasonlót.

nyikk 2012.03.20. 09:19:58

Most olyasmi rémlik fel , hogy Alain Delon farmer-ing--zakó -sportcipő kombóban űzte a gangszterokat az Egy zsaru bőréért c. filmben...

fogash 2012.03.20. 11:27:14

@nyikk: az ing a zakóval elegáns. Farmerrel sportosan elegáns, de sportcipővel szerintem bugris. És mondok egy titkot: a kényelmes bőrcipőt már vagy száz éve feltalálták. A kényelmes körömcipőt még nem, de azt hiszem van átmenet a tűsarkú körömcipő és a maratonfutó cipő között.

mizie 2012.03.20. 22:10:46

@Erika Zangolna: Azért azt vágod hogy 2012 van és nem 2002?

dr. Erika Zangolna 2012.03.21. 01:03:40

@mizie: atyaisten, de jó hogy szólsz, elfelejtettem új naptárat venni. gondoltam ott a radír, jó lesz a régi. a csokimikulás is avas volt. kezdek aggódni, hogy ciki lettem. holnap meg is közvélemény-kutatom a piros dorkómat a melóhelyen.

mizie 2012.03.21. 21:04:17

@Erika Zangolna: Csak nem gondolod hogy munkahelyen megmondják, hogy ciki vagy? Erre való az Internet :)

dr. Erika Zangolna 2012.03.22. 09:04:13

Nos megmondták. Tök ciki vagyok, nőjek már fel, és legyek olyan trendi, amilyenek ők. Nézegessem az internetet, mert ők is azért olyan trendik. Egy ilyen csukában igazi trendi ember rám sem néz. Szomorú vagyok, azt hiszem megölöm magam. Pedig én azt hittem, hogy trendi vagyok!!!

Ps: valójában szarok bele, hogy a trendek után loholó szerencsétlenek szerint mi menő és mi nem menő. Valami vagy illik valakihez vagy nem. Ha megfelelően kialakult énképpel rendelkezik valaki, és megfelelő az önbizalma, nincs szüksége arra, hogy kövesse a trendeket, mert meg tudja ítélni, hogy mi áll jól neki és mi nem. És pont leszarja a "trendi vagy nem trendi?" embereket a környezetében. Szorongjanak csak a saját trendiségük miatt, és nézegessék az internetet, hogy 2012-ben mit kell követniük. Az énfejlődés terén leragadtak valahol a kamaszkorban, az identitáskeresés utánzós-modellkövetős stádiumában. Jó pszichológus segíthet nekik.
süti beállítások módosítása