ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

ANNY my new love...

2012. február 28. 20:25

AdriEnn

Mit sem sejtve sétálgattam a napokban a Douglas-ben, amikor egyszer csak egy hatalmas "színes" polc keltette fel az érdeklődésem. Ha nem látom, azt mondtam volna ilyen itthon nincs, de mégis... A hatalmas polc telis-tele körömlakkokkal. És ami teljesen lázba hozott, hogy nem tudtam volna olyan árnyalatot mondani, amelyet nem találtam volna meg ott az ANNY körömlakkok között. Egyszerűen csodálatos színek, legszívesebben  azonnal tíz üveggel vásároltam volna, de óvatos voltam, hisz még nem ismertem korábban ezt a márkát. Minden esetre, fél órás nyálcsorgatás után úgy döntöttem, hogy a "walk of fame" jön velem. Hazaérve rögtön le is teszteltem, s azt kell mondjam, ilyen klassz színű és minőségű körömlakkal még nem találkoztam. Számomra megérte az árát (3000 Ft). Precíz ecset, telített szín és szuper tartós. Már azon töröm a fejem, melyik szín lesz a következő, ugyanis "This is the beginning of a beautful friendship..."

 

Megosztás:

Címkék: douglas körömlakk anny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása