ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

KARL mánia...

2012. január 28. 20:37

AdriEnn

Valószínűleg már Ti is értesültetek innen-onnan arról, hogy Karl Lagerfeld ezúttal a net-a-porter-nak készített exkluzív kollekciót és most jön a csattanó, "elérhető áron". Végignéztem az összes darabot, de nem mondanám, hogy rengeteg kedvencet találtam. Nyilván eljátszottam én is azzal a gondolattal, hogy rendelkezhetnék hála ennek a kezdeményezésnek egy Karl Lagerfeld darabbal, mégsem mozgat meg a dolog annyira, hogy vásároljak. Egyrészt, azok a darabok amik tetszenek, az akármennyire is olcsónak mondott kollekcióból nekem így is méregdrágák, arról nem is beszélve, hogy nagy része már elfogyott. Ti vásároltok Karl-tól valamit?

 

Fotó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása