ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

A Marks&Spencer tavasz és nyara

2012. január 20. 10:16

MariAnn

Eddig nem igazán voltam látogatója a Marks&Spencer üzleteknek, de nemrég megkaptuk a 2012-es év tavaszi és nyári kollekciójának fotóit, úgyhogy megnézegettem őket. És azt kell, hogy mondjam, koránt sem olyan konzervatív darabokról van szó, mint ahogy gondoltam, bár az tény, hogy nem a húszas korosztály a fő célközönség és dominálnak a mintás darabok, de ennek ellenére találtam néhány különösen tetsző darabot, főleg a női részlegen, úgyhogy ezeket mutatom most nektek. A kedvenceim a lila ing az első képen, a másodikon a ruha, a harmadikon a trikó, a negyediken a csaj, az ötödik egy az egyben jöhet, a hatodikon a kabát, az különösen tetszik, valamint a hetediken a ruha, de azt mindenképpen látni kellene felvéve, így nehezen tudom elképzelni magamon. És utolsónak hagytam a legszebbet, a rózsaszín fekete galléros inget, amin cicák vannak, az telitalálat, jöhet!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.20. 22:18:38

Szerintem is az utolsó a legjobb! :))
süti beállítások módosítása