ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Magas derekú kérdés

2011. október 28. 16:12

MariAnn

Még mindig a magas derekú nadrág projekten vagyok rajta és nem azért, mert nem találtam ilyen darabokat (bár elég döntésképtelen vásárló vagyok), hanem azért, mert nem állnak jól. Tény, hogy elég szűkös a kínálat, mert olyat szerettem volna, amilyen az első képen van, olyat viszont átlag hazai üzletekben nem találtam. Úgyhogy a második képen látható szűk szárú fazont próbáltam, de azokban sajnos normál testalkattal is nagyon előnytelenül nézek ki. Elképesztően szélesített. Így jutottam el a harmadik és negyedik képen látható fazonhoz, amire azt tudom mondani, hogy jól áll és vállalható. Úgyhogy olyat fogok venni, amint megtehetem. Méghozzá a H&M-ben, farmer verzióban. Az utolsó képen bloggerek feszítenek, akik vannak olyan szerencsések, hogy jól áll nekik a magas derék. Ti melyiket hordanátok?

 

Megosztás:

Címkék: farmer h&m uzlet nadrag magas dereku

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.10.29. 18:21:49

Bár a farmer változat is nagyon tetszik, azt hiszem, én is a bő szárú változatokra szavaznék:)

KingaNia 2011.10.29. 19:52:45

A bőszárúak. Kérdés nélkül :)

Daydream19 2011.10.29. 19:55:55

Nekem meg épp az, hogy a bő szárúak nagyon furán állnak, még az egyenes, vagy ezek a most divatos szűk szárúak sokkal jobban passzolnak a derekamhoz. Mondjuk, minden jobb, mint a csip őnadrág, de én alapból ezeket a magas derekú fazonokat részesítem előnyben. :)

HgGina 2011.10.29. 23:22:03

Az utolsó képen a kék jó. De az a barna teljesen gnóm forma, a jobb szélső a fekete lányon pedig erősen ízléstelen összeállítás.

létezőnick 2011.10.30. 00:01:56

a bloggerek nem mázlisták. Egytől egyig szarul áll rajtuk.

Azt hiszem ez a fazon az, ami csak a vékony csajoknak áll jól, és azoknak is legtöbbször műtermi körülmények között.

spacegirl · http://makeup.blog.hu 2011.10.30. 00:06:52

a három alsó lányt rémesen kövérítik a nadrágok, pedig amennyire emlékszem a megboldogult nyolcvanas évekre, pont az volt az előnye ezeknek, hogy vékonyítottak - de lehet, hogy csak nem buggyant ki belőlük felül a zsír. kicsit szűkebb szárú, nem buggyos tetejű vasaltat el tudnék képzelni magamon.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.30. 08:57:13

Ehhez a fazonhoz nagyon vékony alkat kell.

Szumi 2011.10.30. 10:09:10

Szép lábak, nem túl sovány testalkat esetén szuperül állhat bárkinek - ahogy a csípőnadrágok, mini és kevésbé mini szoknyák, ruhák, fehérneműk, stb.

efi 2011.10.30. 10:34:53

Szörnyűek! Nem elég, hogy a ruhákon is már jó ideje cici alatt kötik meg az övet (és úgy néznek ki, mint a kismamák), most már itt is kezdik? Láb 150 cm, felsőtest 30, micsoda szép arányok...

Zsuzsenka.pzs 2011.10.30. 16:20:08

Igazából a magas derekú nadrágok sztem az olyan lányokra van kitalálva akiknek nem csak vékony alkatuk van de mondjuk a felsőtestük túl hosszú, tehát rövid a lábuk, a rövid láb megnyújtását igyekszik elérni ezzel. De persze ez nem állhat mindenkinek jól a bloggerek közül a középsőnél van olyan érzésem, mitnha a nyakáig érne a nadrág, őneki nem áll jól kifejezetten. Nyakig láb lett belőle. És ez nem jó. Mindenkinek az alakja és testarányára is oda kell figyelni.
És egyetértek az előttem szólókkal szörnyűek ezek a nadrágok.

seahawks 2011.10.30. 20:59:23

jól áll nekik a magas derék?? hát te hülye vagy, szerintem minden gáz, ami nem csipőnadrág...

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.10.31. 07:54:07

A második képen lévő hölgyön lévő magas derekú nadrág jól mutat. A többiek olyan teljesen amorf benyomást keltenek bennem. Igaz a divattervezés egy nagyüzem. Hatalmas pénzeket ölnek bele évről évre, hogy el tudják adni ismételtem a költeményeiket. :))
Némelyik fotón lévő ruhadarab, itt a poszton szánalmas. Na de ízlések, és pofonok, ahogy tartja a mondás.
süti beállítások módosítása