ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Lila ajkak

2011. október 27. 19:11

AdriEnn

Legújabb bolondériám, hogy beszerezzek egy lila rúzst. Már jártam a Douglasben, hogy feltérképezzem a kínálatot, de egyelőre csak a MAC-nél találtam olyan áranyalatokat amik számomra érdekesek, pedig nem ragaszkodom feltétlen MAC-hez. Valójában még a viszonylag sötét lila árnyalatok is szóba jöhetnek. Egyelőre bizonytalan vagyok, milyen legyen. Merész a lila, ez tény, de nekem nagyon-nagyon tetszik! Ti mit szóltok a lila ajkakhoz?

 
Fotók. mixfash.com, google.com

 

Megosztás:

Címkék: mac szépség lila rúzs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zZz 2011.10.28. 00:57:16

Mert az olyan természetes :)

macskatoll 2011.10.28. 08:34:57

Jah, tisztára, mint mikor valaki túl sokat van hideg vízben, félig kihűl és már lilul a szája.... hát tényleg állati vonzó :D.... :P

sulcus (törölt) 2011.10.28. 08:35:33

a lila kisajkakat szeretem!
süti beállítások módosítása