ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Újdonságok a szekrényben

2011. október 17. 10:59

AdriEnn

Következzen a már beígért second round a nemrég vásárolt és újra felfedezett újdonságokból. A legelső fotón látható kabát egy újra felfedezett darab, amire a szekrényem mélyén leltem. Ezt a kabátot még középiskolás koromban vásároltam magamnak a Terranovában. Egy darabig a süllyesztőben pihent, de most valamiért újra megláttam a szépségét és előkotortam. Azt hiszem, klassz viselet lesz majd idén télen. A második képen látható franciás ruhácskát egy pécsi turiban találtam. Nos, ő szerelem volt első látásra. Ez a ruha az a ruha, amire évek óta vágyom. Szerintem egyszerűen csodálatos. Már csak egy párizsi kiruccanásra lenne szükségem ahhoz, hogy méltóképpen fel tudjam avatni... Végül, de nem utolsó sorban pedig következzen egy parka, ami szintén a már korábban említett pécsi turiból való. Könnyű, kapucnis, kicsit fiús, de éppen ezért tetszik. A kedvenc turik válogatás már under construction... ;)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása