ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Ann's outfit today 1.0

2011. szeptember 15. 09:35

MariAnn

Tegnap megnézhettétek Enn szettjét, ma pedig az enyémet. A Je Suis Belle felső a közös pont, annyi különbséggel, hogy én a fekete-fehéret választottam, míg Enn a kék-pirosra szavazott. Ezt egy régi H&M szoknyával kombináltam, ami így a képeket elnézve a kelleténél egy kicsivel már kisebb, úgyhogy a következő projekt egy új beszerzése lesz. Kiegészítésként jött a kedvenc táskám, valamint a hétköznap hordott Springfield balerinám. A felső ujját feltűztem, mert kicsit nagynak éreztem, így jobban tetszett.

 Felső: Je Suis Belle

Szoknya: H&M

Táska: ebay

Cipő: Springfield

 

 

Megosztás:

Címkék: ann je suis belle outfit of today

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scheeva 2011.09.16. 19:47:29

Jó az outfit, szerintem, a szoknya sem kicsi, már csak a helyesíráson kell javítani (úját=ujját).

lanu 2011.09.16. 20:46:47

nagyon nagyon jók a képek a majom a háttérben csúcs :) én először azt hittem hogy ruha van rajtad később láttam hogy külön van. és a fölső kifejezetten tetszik!!
süti beállítások módosítása