ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Pólóból sosem elég

2011. augusztus 03. 10:07

MariAnn

Ennel ellentétben én szinte csak pólót hordok, így rengeteg van már belőlük a szekrényemben. Most épp a lógós, félvállas időszakom van, de eddig csak egy olyat találtam, ami épp akkora, amekkora kell és épp úgy lóg, ahogy én szeretném. Ezért néztem szét a Wildfox Couture oldalán, ami az egyik kedvencem, rájuk ilyen esetben mindig lehet számítani. A pólók nincsenek túlbonyolítva, mégis nagyon ütősek, bár itthon csak online tudunk vásárolni tűlük, de én az összeset kérem!

 

Megosztás:

Címkék: polo wildfox couture enn

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása