ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Csináld magad!-Szivárvány körmök másképp

2011. július 18. 17:18

AdriEnn

Mivel a körömlakkos posztom sokakat érdekelt, ma újra lakkozunk, de nem is akárhogy. Egy olyan körömfestési módra bukkantam, amit én korábban még soha, sehol nem láttam. A videóban használt színvilág szerintem borzalmas, de amúgy nagyon szuper ötlet. Pancsolni szeretők előnyben :D - Kukkoljátok meg a videót is, hajrááá, én is belekezdek!

Hozzávalók:

- cellux

- 3-4 körömlakk+ fehér körömlakk alapnak

- pohár víz (szobahőmérsékletű)

-műanyag kés vagy valami más ehhez hasonló

 

A videót ITT éritek el!


Forrás: Refinery2
9

Megosztás:

Címkék: csináld magad körömlakk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása