ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Online shopping élmények

2011. július 16. 20:14

AdriEnn

Előszeretettel rendelek cipőt és ékszert online webáruházakból. Rendeltem már a Topshoptól, a Vagabondtól és legújabban az Asosnál is megpróbálkoztam. Mindeddig meg kell mondanom, nem ért csalódás. A Topshopból rendelt ékszereim mindig tip-top állapotban érkeznek és úgy néznek ki, mint ahogy az a fotókon látható. Nem beszélve a Vagabondos rendeléseimről, ahol amellett, hogy ügyelnek arra (ami szerintem magától értetődő lenne), hogy ne sérüljön meg a cipő doboza sem a szállítástól, még némi meglepetést is pakolnak a cipő mellé, pl. kaptam már klassz Vagabond textil szatyrot és bőröndre tehető névjegytartót is bőrből. Nos, most jön a fekete leves, ugyanis a múlt héten megérkezett a várva várt "Oxford stílusú" világos rózsaszín lakk cipőm Asostól. Mit sem sejtve meglehetősen izgatottan átballagtam a postára, ahol a kezembe nyomtak egy hullazsákhoz hasonló némileg szakadt zacskót, amiben egy tapintásra érezhető szakadt tetejű cipődoboz lapult. Nem akartam a dolgot a látatlanba megítélni, így reménykedtem, hogy a zacskó bontása majd pozitív meglepetés ér. Szétszaggattam a zacskót, leemeltem a szakadt tetőt és egészen barátságos kinézet fogadott. A két cipő egy-egy selyempapírba volt betekerve. Leszedtem a selyempapírt is és majdnem sírva fakadtam, de nem az örömtől. A cipők borzalmasan büdösek (mintha egy kínai boltba szagoltam volna) kicsit sem bőr illatúak (ahogy az elvileg a leírásban írva van), itt-ott kificcenő ragasztónyomok, az egyik cipő felsőrészén szakadás ,elvarratlan bélés és egy némi karc nyom látható. Miután első dühömben elküldtem egy panaszlevelet, hogy azonnal cseréljék ki még egyszer szemügyre vettem és megírtam a második panaszlevelem is arról, hogy inkább küldjék vissza a cipőért fizetett összeget "új" cipő küldése nélkül, mert köszi ebből nem kérek többet. A cipő a jövő héten távozik Magyarországról és hatalmas sebességgel repül vissza Angliába. Nagyon meggondolom legközelebb, hogy valaha rendelek-e még az Asostól, nagyon feldühített ez a történet. De lehet, hogy csak én jártam pórul, Ti már rendeltetek tőlük? A panaszleveleimre még nem érkezett válasz, de amint van új fejlemény a történetben folyt. köv...

Fotó:Mybeautybunny

Megosztás:

Címkék: vagabond topshop asos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.07.16. 21:22:09

komoly problémák.

egyébként egy valamirevaló webshopban tisztességes méretű, zoomolható és részleteiben elemezhető képet tesznek fel minden termékről.

ahol ez nincs ott eleve nem érdemes, főleg ruhát venni.

AdriEnn 2011.07.17. 06:34:59

Igaz, írhattam volna más jellegű komolyabb problémákról is, de az nem vágott volna a sem a divat, sem a design, sem a beauty sem az art témákörbe. Így kerültek fel az online shopping élmények.

Az Asos a valamirevalók kategóriába belefér, mert nagy kép van fent és zoomolni is lehet, csak hozzám nem a képen látható mintapéldányt postázták. Lehet máshoz "olyan" megy és csak én jártam pórul, nem tudni. Többek között ezért vagyok kíváncsi mások élményeire is.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.07.17. 09:11:15

Uhh, ez durva! Asostól még nem, de Yoox-tól már rendeltem, hiperszuper gyorsak, nettek, őket csak ajánlani tudom.

lena.mm · http://styleaslove.blogspot.com/ 2011.07.17. 09:23:56

Úgy érzem, meg kell védjem az Asos becsületét. Nekem nagyon sok Asos ruha lóg a szekrényemben, van jópár ékszerem, és két táskám. Mind olyan, mint ahogy én azt a kép alapján elképzeltem, sőt, én kifejezetten jó minőségű dolgoknak tartom őket. Van egy 3 éves rucim, amit viszonylag gyakran hordok és képtelen vagyok elnyűni. Szóval én nagyon szeretem, de mellette a úgyanúgy jó tapasztalataim voltak a Topshop-pal és a Modclothes-al, viszont itt a szállítás elég borsos, de megéri :)

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.07.17. 17:54:52

Rengeteg cuccom van az ASOS-tól és teljesen jó, hibátlan minden eddigi rendelésem :-))
Szerintem itt csúszott hiba a gépezetbe, de amúgy nagyon jófejek, tuti el tudjátok intézni!
süti beállítások módosítása