ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Pleasure is pretty

2011. május 02. 15:37

AdriEnn

Ismét ékszer fronton kutakodtam itthon. Amikor megpillantottam a "Pleasure is pretty" ékszereket, felcsillant a szemem. Az alábbiakban látható számomra nagyon kedves ékszerek Kovács Adri nevéhez köthetőek. Adri már bakfis kora óta készít ékszereket, kreativitása családi hozomány. Kezdetekben csak barátainak készített ékszereket, majd tavaly egy varrógép beszerzése adta meg számára a végső löketet ahhoz, hogy belevágjon.

"Hatalmas elánnal fogtam alapanyag vásárlásba. Mindent megvettem, ami megtetszett és úgy gondoltam, hogy tudom használni valamire. Fel is épült otthon néhány textiltorony… és tele lett pár doboz cipzárakkal, gombokkal, szalagokkal és még sok minden mással. Az átlátszó vagy áttetsző anyagok pedig már régóta izgatták a fantáziám. Az otthon felhalmozott cuccokat mustrálgatva beugrott az átlátszó fülbevaló ötlet. A végeredmény annyira megtetszett, hogy ekkor kaptam mindenhez egy nagy lendületet."  

És milyen jól tette, hogy belevágott! Ugyanis minden egyes darab imádnivaló! Az alábbiakban a kedvenceimet láthatjátok. Ajánlom nektek a "Pleasure is pretty" facebook oldalát, ahol megleshetitek a teljes kínálatot és meg is rendelhetitek a kedvenceket! :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása