ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Trench coat kerestetik

2011. április 23. 13:04

AdriEnn

Újabb ruhadarab után indítottam hajszát. Most a trench coat került a porondra. Amióta megpillantottam az egyik kedvenc német bloggeremen (harmadik kép: Jessica Weiss) ezt a lent látható csodálatos Acne trench coatot, nem bírok magammal. Nekem is KELL! Persze az eset nem annyira egyszerű, hogy csak felpattanok az Acne weblapjára és meg is rendelem onnan, röpke 630EUR-ért... :-/ Így egy alternatív megoldásra kényszerülök, ami valószínűleg az eBay lesz. Határozott elképzeléseim vannak az új trench coatommal kapcsolatban. Minimális válltömés+bő fazon(semmi karcsúsítás)+bézs szín, ezek lennének a vágyaim. Minél fiúsabb, annál jobb! Lent már kigyűjtöttem néhányat az eBayről, de természetesen ezeket már minden bizonnyal lenyúlták, így résen maradok! ;)

 
Fotók:lookbook.nu, lemads.de, eBay.de

 

Megosztás:

Címkék: trench coat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2011.04.23. 14:31:39

Ez az, amit anno lódenkabátnak hívtak, ugye? Nekem legalább is ez a kifejezés rémlik gyerekkoromból (ami viszonylag régen volt) :D
süti beállítások módosítása