ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Kell ez nekünk?!-Göndör fürtök

2011. március 18. 10:50

AdriEnn

Eljött az idő, hogy feltegyem nektek a nagy kérdést: Göndör vagy egyenes? Ez a kérdés oly sokszor merül fel nálam, de valahogy mindig az egyenes mellett kötök ki. Persze az egyenes hajúak többnyire göndör hajat szeretnének, a göndör hajúak pedig egyenes hajat... Esetemben az egyenes az egyszerűbb, mert ezt adta a természet, de a göndör kérdés mindig ott motoszkál. Már több férfitól hallottam a környezetemben, hogy a göndör hajú nőkben van valami izgi, különleges szépség... Azt gondolom, hogy ez arcforma kérdése is. Ha például valakinek nagyon gömbölyded az arca, annak valószínűleg nem áll majd jól a göndör sörény, ugyanakkor a keskeny, hosszúkás arc mellé klassz lehet. Van valami tündéri, misztikus ezekben a fürtökben, én sem értem... Én újra és újra próbálkozom a dologgal, de az igazi lokninagyságot, formát, úgy érzem még nem találtam meg. Ti hogy álltok a göndör mókával?

 

 

Megosztás:

Címkék: divat haj frizura göndör

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sorica123 (törölt) 2011.03.19. 12:18:11

Nagyon szeretem a göndör hajat, de nem az én fejemen. Régebb volt többször dauerolva, egyfelől mindig kijött a fele, mert nehéz a hajam, másfelől elromlott a fénye (kutyaszőr szerű lett, pedig amúgy meg úgy fénylik a fejem, mint a vadgesztenye). Most kb kefére van vágva és jobbról hosszabb egy kicsit, hogy valami lazaság is legyen benne:)

isimaru 2011.04.02. 23:36:28

Amikor kicsi voltam, akkor persze egyenes és szőke hajat szerettem volna :-)
Most már semmiképp sem válnék meg a barna göndör sörényemtől ...bár nyáron tud nagyon meleg lenni.
vadjutka
süti beállítások módosítása