ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Újdonságok a Vagabondnál!

2011. március 03. 20:10

AdriEnn

Nemrégiben kaptam meg a hírlevelet a Vagabondtól, hogy megérkeztek a tavasz-nyári újdonságok. Azonnal fel is pattantam a weblapra és mindent végignéztem, elejétől a végéig. Igen, megszállott rajongója vagyok a svéd márkának, erről már korábban is olvashattatok. Kigyűjtöttem a kedvenceim, amelyeket az alábbiakban leshettek meg. Szándékosan szinte csak az igazán színes, különleges darabokat emeltem ki, ők mindenképp menők lesznek idén. Én az első képen látható modellből viszek haza egyet, az már biztos, de még nem tudom melyik színben. Nektek melyik a kedvencetek?

Fotók: Vagabond 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esikazemese 2011.03.03. 20:41:33

nem tudom.. a királykéknek nagyon szép színe van, de a fazonja mindegyiknek egy kicsit.. retro, olyan sztk-s szerintem.
süti beállítások módosítása