ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Csináld magad!- Szivárvány fonat

2011. március 03. 16:39

AdriEnn

Nagyon mennek a színes tincsek mostanában. Mikor először megláttam annak idején Meadham Kirchhoff-nál, nem igazán tudtam hova tenni. A színes tincsek első ránézésre nagyon extrémek, így vagy nagyon csúnyának találják, vagy teljesen oda vannak érte az emberek. Nos, engem meggyőztek, leginkább az alábbi videóval. Az én hajam vörös, így nem igen tudom még elképzelni, hogy milyen színű tincsek lennének az igaziak az én hajamba, de szívesen kipróbálnám. Ezek a pasztel színek, no meg a fonat is gyönyörű! A merész tincsek és a lágy fonat nagyon klassz kombináció. Igazából csak néhány szép színű tincset kell beszerezni. A tincsek ára itt-ott kicsit borsos(de érdemes külföldi oldalakon is körbenézni), ezért jól meg kell fontolni melyeket kombináljuk össze és persze a papagáj hatás is kerülendő. Lessétek meg a videót! Ha kipróbáltátok, muti a képeket!:)

 

Megosztás:

Címkék: video haj fonat csinald magad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása