ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Panyi Zsuzsi gyűrű dilemma...

2011. február 23. 14:10

AdriEnn

Sokáig vártam arra, hogy itthon jöjjön ki valaki egy szép, impozáns, nagy gyűrűvel, mert én ilyenekre bukom. Számos szép darabra leltem már az Etsy oldalán és a Topshopnál is, de mindeddig nem vásároltam, mert szívesebben vennék hazait. Panyi Zsuzsi mintha meghallotta volna sóhajom... Újdonságokkal rukkolt elő, csodaszép gyűrűkkel, melyeket  Karafiáth Orsolyáról nevezett el. Végre egy szép nagy gyűrű, ez az!:) Már csak egy dilemma maradt, vörös vagy fekete?

fotók: panyizsuzsi, facebook

Megosztás:

Címkék: divat gyűrű panyi zsuzsi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panyizsuzsi · http://www.panyizsuzsi.hu 2011.02.24. 13:33:16

Köszönöm az új gyűrűk méltatását!
Melyik szín a befutó?

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.02.24. 23:31:22

Ez jó kérdés! :-)
Én, ha lány lennék, mindkettőt vinném! :-)

Amúgy szerintem azt gondold végig, hogy mihez hordanád őket!

A piros gyűrű szerintem meghatározná még a körömlakkod színét is, plusz még a ruháidat is azokhoz kéne hozzáválogatni!
De ha van mit felvenni, akkor semmi akadálya, mert nagyon szép! :-)

Emellett a fekete semleges, azt több mindenhez fel tudod venni, nekem egy kicsit elegánsabbnak is hat! :-)

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.02.25. 10:01:02

Wááá, én is imádom a nagy gyűrűket, én a türkizre szavaztam, sok türkiz ruhám van, így jól ki tudom használni.

AdriEnn 2011.03.02. 20:05:06

Óóó hát még mindig nem véglegesítettem a döntést :) Most épp jobban tendálok a fekete irányába. Köszönöm a véleményeket, tanácsokat! :)
süti beállítások módosítása