ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Ide vele!

2011. február 21. 15:19

AdriEnn

Újabb "ide vele" darab következik. Ráadásul nem is egy, hanem kettő is, mert a trencskó mellett itt a maxiszoknyát is vinném azonnal. Az igazi trencskó megtalálása nehezebb, mint gondoltam, kezdem azt hinni, hogy tökéletes számomra nincs, de azért nem adom fel. A maxiszoknyán pedig még agyalok, rakott legyen vagy inkább "sima"?

 

Megosztás:

Címkék: divat ide vele trencskó maxiszoknya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.02.24. 23:33:43

Mindenképpen rakott!!! :-)
A lapos az kicsit középkorúaknak való inkább szerintem, legalábbis egy fiatal lányon jobban el tudom képzelni a rakott változatot! :-)

Amúgy próbáltál már/volt már maxi szoknyád? Én mindig nézem pl. H&M-ben is, hogy rettentő hosszúak, tehát minimum egy 3m-es nőnek kell hordania azt, :-D

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.02.24. 23:34:12

A lapos szó nem tudom, hogy honnan jött.. késő van :-)

AdriEnn 2011.03.02. 20:35:42

igen már próbáltam, szerintem magassarkú cipőkhöz méretezik őket. Mondjuk ilyen szempontból mákom van magas sarkú nélkül is (amiben nem tudok rendesen járni), mert jól megnőttem :) Annyi szól talán nálam egy ici-picit a "lapos" :) mellett, hogy az nem erősít, talán a rakott inkább.
süti beállítások módosítása