ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Bújócska

2011. február 16. 12:13

AdriEnn

Február a farsang és a fánk ideje, többek között! :) Fánkot már sütöttem, de farsangi bulin még nem voltam.  Egyre több vicces farsangi fotót látok viszont a facebook üzenőfalamon az ismerőseimről. Viccesebbnél-viccesebb fotók látnak napvilágot, én meg nagyon jól szórakozom. Ebből az elgondolásból gondoltam, hogy körbenézek, mi a helyzet maszkok terén. A képekre pillantva azt hiszem lejön, hogy én a macskás témára bukom. Le is gyártom a "macskaarcom". Ti voltatok farsangi bulin, és ha igen, minek öltöztetek?

 
 

 

Megosztás:

Címkék: farsang divat maszk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása