ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Besárgulunk?

2011. február 13. 15:19

AdriEnn

Szóljon a mai nap az új kedvencről, a sárga színről! Reggel már felküldtem egy imádott pasztell sárga balerinát, amit be is kellene szereznem... De ez nem lesz egy könnyű történet... A pasztell sárga valójában már tavaly nyár óta foglalkoztat. A barátaink esküvőjére turiztam magamnak egy pasztell sárga pamut ruhát, amin még én magam is meglepődtem. A megfelelő sárga szemhéjfesték megtalálása a ruhához már nem volt olyan egyszerű, de a lényeg, hogy most megvan. Nem így festettem ki magam, mint ahogy az alsó képeken látható modellt pingálták (ki fogom ezt is próbálni), de nem lett rossz az enyém sem. És amit igazából mondani akartam ezzel a kis storyval: Éljen a sárga!:- ) 

 

Megosztás:

Címkék: fashion divat beauty sárga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása