ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

"Leolcsózott" Jean Paul Gaultier

2011. február 08. 16:07

AdriEnn

Az Opening Ceremony 675 dollár helyett most 203 dollárért kínálja az alábbi ruhát. Tudom, most sokan megkérdőjelezitek, hogy vajon normális vagyok-e? Jogos is,  hisz 203 dollár (kb.40 000 Ft) is egy kisebb vagyon egy ruháért, de mégis csak egy Jean Paul Gaultier darabról van szó. A ruha szerintem csodaszép! Én eljátszottam a gondolattal, hogy milyen is lehetne, ha egy ilyen high-fashion darab lógna a szekrényemben, de valójában semmilyen különleges érzés nem szabadult fel bennem. Ha azonban 100 dollár lenne az ára, minden bizonnyal lecsapnék, de ez nem valószínű, hogy ebben az életben fordul elő.

 

Képek: Opening Ceremony

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**Anna** 2011.02.08. 20:18:28

aut olvastam egymás után többször is, hogy lelecsózott...:)
süti beállítások módosítása