ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Kell ez nekünk?! - "Orosz" kiegészítők

2011. január 25. 13:46

AdriEnn

Karácsonyra kaptam egy műszőrméből készült kucsmát, ha hordom, mindenki csak Olgának hív, ennek ellenére imádom! :) (Hamarosan jön pár kép is!) A kucsma mellett az alábbi gyönyörű motívumokkal ellátott kendők foglalkoztatnak mostanság. Szerintem zseniálisak. A beszerzés kicsit nehézkes, bár lehet, hogy az Ecserin vagy a nagymama szekrényében is bujkál egy, ezért oda is érdemes benézni. Én rajta vagyok a projekten. Nektek hogy tetszik?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kazu 2011.01.27. 15:34:50

juuuj de jóó! Szóljatok ha találtatok ilyen sálat, mert nekem is kell:P
süti beállítások módosítása