ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Ezüst nadrágot, ezüstvasárnapra!

2010. december 10. 09:00

AdriEnn

Hamarosan itt van az ezüstvasárnap, bár ma még csak péntek van tudom, de felkészülni sosem túl korai ;) Gondoltam beszerzek egy "ezüst" meglepetést a mai napra. Kezdetben csak egy mókás bejegyzésre gondoltam, mert úgy véltem, hogy biztosan csak valami giccses ezüst dologba futok bele, de nem... Ugyanis egy félelmetesen szép ezüst nadrágba botlottam. Én hordanám és Ti?

 

Megosztás:

Címkék: design fashion divat ezüst nadrág

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása