ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Három novemberi libling

2010. november 28. 18:03

AdriEnn

Már egy ideje gyűjtögetem a kedvenceket, mára már annyi gyűlt össze, hogy egy posztban nehéz lenne mindent megmutatni.- Ezért úgy döntöttem, hogy kisebb porciókban adagolom őket;). Sajnos a korai sötétedés és a kint szakadó hóesés miatt (aminek amúgy nagyon örülök:) a szobába kényszerültem.- Így itt kattintottunk. Imádom a nagy, monumentális gyűrűket. Az első abszolút libling tehát a nemrég iderepült pillangó gyűrűm, ami érkezése óta szinte minden nap rajtam van! A gyűrűt a Topshopban vásároltam. A megérkezett hideg miatt most már fűtjük a belső tereket és a száraz levegő megviseli és kiszárítja a bőrt, ez ilyenkor ilyen...- Ezért szereztem be egy krémet, nos, a választásom most a The Body Shopból egy málnás testvajra esett. Ami jó hír, hogy bár bolt nincs még Magyarországon, de webshop van!:) Gazdag, nagyon klassz állagú krém, iszonyatosan finom málna illattal. Szeretnivaló!- Mint ahogy az alatta, sajnos a fotón nem annyira olvasható vicces "hubbabubba" illatú ajakbalzsam is a Lushból, mely a "Snow Fairy" nevet kapta. Hótündérré nem változunk a használatától, de az ajkaknak igen jót tesz, mert többek között shea vajat és kókuszolajat tartalmaz, hogy ne cserepesedjünk ki. 

 
 
 
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoldpotty.blogspot.com 2010.11.29. 08:53:41

nagyon jo kis cuccokat szereztel, csak egy kis kiegeszitest tennek hozza: van mar itthon is (Net)Body Shop uzlet,szoval nem feltetlen kell Internetrol rendelni :)
süti beállítások módosítása