ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Ann kedvencei október hónapra

2010. október 11. 14:15

MariAnn

Korábban is készültünk már kedvencekkel, akkor Enn, most pedig én mutatom az októberi favoritokat. Egy friss vágás után épp aktuális a haj téma nálam, így leginkább ebben gondolkodom. 1_Az abszolút első a hajpánt/fejpánt, aztán annak 2_konttyal való kombinálása, csúcs. Amire pedig most gyúrok, az a 3_Mary-Kate haj, bár ez egy lassan teljesülő projekt lesz:) 4_A hatalmas kör fülbevaló! Azt hiszem a USE előző kollekciójából való óriás fülbevaló ebben a kategóriában az aktuális álom. Addig beérem a jelenlegivel is!

5_Nem olyan új keletű őrületem Josh Beech, a kedvenc tetovált modellem, de most rátaláltam a Youtubon pár videóra, ahol a Snish nevű bandájával zenél és nagyon klassz hangja van, érdemes meghallgatni őket, jók, így ő is újra aktuális nálam! Amit  pedig megint csak ajánlani tudok, az a 6_Samsoe dán márka, itthon nem igazán ismert. Baromi jó cuccaik vannak, fiúknak erősen ajánlott, az a vonal erősebb szerintem. Én a szomszéd utcában lévő turkálóban találkoztam vele először, így hasonló helyeken érdemes kutatni, sajnos máshol nem nagyon lehet hozzájutni, csak online :( De az új 2011-es kampánynak pont Josh az arca, így a fotókat mindenképpen érdemes megnézegetni!

1_

2_

3_

4_

5_

 

6_

 

Megosztás:

Címkék: fashion divat use josh beech samsoe snish

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása