ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Silverwoman

2010. szeptember 03. 11:06

AdriEnn

Egy kicsit gyűrötten ébredtem ma reggel, tény, nehezen ment a kelés. Kezdtem egy kis reggelivel, a tegnap sütött első cheese cakemet csócsálgattam, majd egy kis kamilla tea, hátha..., de mind hiába... Majd felcsaptam a laptopom és a reggeli hírforrásaimat végigböngészve ezekre az elképesztő fotókra bukkantam, melyektől mondanom sem kell, rögtön éber lettem... Guido Argentini ezüst aktjai...wow. Futurisztikus, kicsit talán földönkívüli látvány... Lehet, hogy ők így járkálnak valahol odaát?;) 

 

 

Forrás: TrendLand

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janila 2010.09.04. 20:21:38

Szia Enn!
Juj, tudom, hogy ez nem tartozik ehhez a posthoz, de képzeld, megvettem a korall színű rúszomat. Maybelline 422-es coral tonic nevezetű csodát. Imádom! Köszi a tippet!

janila 2010.09.04. 20:23:36

elveszett az előző hozzászólásom:(
na mindegy, az a lényeg, hogy képzeld Enn, megvettem a korall színű rúzsomat. Maybelline 422-es coral tonic nevezetű csodát. Imádom! Köszi a tippet!puszi
süti beállítások módosítása