ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Enn kedvencei augusztus hónapra

2010. augusztus 26. 15:44

AdriEnn

Készítettem egy kis összeállítást, amelyben megmutatom nektek, hogy én mire "bukok" mostanában (bár a nagy része a posztjaimból is leszűrhető;).

A csipkétől eleinte tartottam, majd nagyon megbarátkoztam vele és be is szereztem egy szerintem szuper ruhát. (hamarosan egészben is láthatjátok:). Haj szempontból a fejtetőre biggyesztett hajcsomókban utazom, most ez tetszik talán a legjobban, de persze a fonás is még mindig mánia (amiről szintén hamarosan, fotó- ígéretem szerint). Smink oldalról az új korall rúzsomat használom többnyire, amit nemrég vásároltam, imádom- a rúzs annyira figyelemfelkeltő, hogy a szememet csak szempillaspirálal szoktam hangsúlyozni, s már kész is :) S a végére hagytam a legnagyobb bolondériám, az pedig a "vintage fotó" effekt- nem bírom ki nélküle :)

 Csipke

Korall rúzs (bár itt vörösnek tűnik, pedig korall:()

 

 

 

Ferde "konty" a fejtetőn

 

Vintage effekt a képeken :)

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janila 2010.08.30. 12:30:00

Kedves Enn!

Régóta vadászom már valóban szép árnyalatú, erős színű, nem gyöngyházas korall/narancs rúzsra, de mivel nem használnám minden nap, sajnálnék egy Mac-re annyi pénzt kiadni. Van valami ötleted, hol találnám meg álmaim darabját?:)

micimacko007 2010.08.30. 18:07:52

@janila: amugy en is..es sok helyen neztem,macban tenyleg van de mivel en is ritkan hasznalom ,vagyis max a voroset,igy nekem since kedvem kifizetni,mivel max 3szor kiprobalom es megunom...neztem douglasban stb,meg a rossmanban is(!!:D) de nem talaltaom egyenlore..szolj ha latsz:D

AdriEnn 2010.08.30. 20:16:54

Sziasztok!

Az én rúzsom sem MAC, de sajnos nem találtam Manhattan korall rúzsról képet :)- én a DM-ben vettem, ott skubizzátok meg, gyönyörű, gyöngyházmentes (mert az nekem is a halálom) matt rúzsok vannak, a korallnak is van vagy 3 árnyalata. Jó válogatást!:) Remélem tudtam segíteni?!

micimacko007 2010.09.12. 00:01:30

juj koszi, meg is vettem...csak nagyon nem tartos:S kb 10 percig jo
süti beállítások módosítása