ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Bolla Szilvia képekben

2010. augusztus 05. 12:51

AdriEnn

Eljött az ideje, hogy beváltsam ígéretem. Nem is olyan rég mutattam meg  itt a blogon Lajos Attila kreációit, melyek kapcsán ígéretet tettem nektek, hogy a fotók készítőjére külön kitérek még.

Igen, Bolla Szilvia munkáiról van szó. Megkértem Szilvit, hogy a számára legkedvesebb fotóit továbbítsa számomra, mert be vagyok zsongva, hogy minél hamarabb megmutassam őket nektek. :) Izgatottan nyitottam meg a csatolt fájlt az e-mailben, melyben újfent gyönyörűbbnél- gyönyörűbb fotókat találtam. Elképesztően 
tetszik ez a fajta képi kommunikáció és megnyilvánulás.

Az alábbi fotókat Szilvi az utóbbi fél-egy évben készítette, többek között KREA-s stylistokkal, MOME-s volt hallgatókkal együttműködve. A képeken Szilvi "saját világa" köszön vissza ránk, az önkifejezés ezen módját választotta, s milyen jól tette :) Fotói éppen azért olyan zseniálisak, mert végiglesve őket számos gondolat merülhet fel a szemlélőben.- Például az
esztétika találkozása a torzulással; rálelhetünk a szépség rengeteg szélsőséges oldalára; láthatunk fényt a sötétben és láthatjuk fényben a 
sötétséget, valamint találkozhatunk virágzó kertekkel és üres sivatagokkal. Képei megalkotásánál a "túlzások" legalább annyira vonzzák, mint a letisztult, minimalista vonalak, továbbá nagyon befolyásolja a zene, amit éppen hallgat. Mostanában adott zenékre készít képeket zenészeknek is.

 "Nagyon szeretem más elképzeléseit megalkotni vizuálisan, kitalálni mit szeretnének látni, ezért legalább annyira nyitott vagyok minél több különböző emberrel együtt dolgozni a jövőben, mint sokszor teljesen egyedül hetekig."

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása