ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Régies újdonságok

2010. augusztus 02. 17:56

AdriEnn

Kalandos, Balatonba-láblógatós leánybúcsúról tértem haza, nem is olyan régen. Az ajtón belépve, csomagot ledobva, izgatottan pattantam le a laptop elé…, „vajon milyen új  nyári editorialokra lelek ma”?

 Megállapítottam, hogy teljesen rákattantam, s rabja lettem a vintage stílusú fotóknak. A régies, sárgás, kicsit fakó hatás, rettenetesen tetszik. Én is ilyenek gyártásába kezdek, de míg elkészülnek, lessétek meg az alábbi képeket, melyeket a  Thirty9Steps fotóscsapata kapott lencsevégre. ;)

Játsszatok velünk, vintage játékunk még tart!

Forrás: Fashioncopius

 

 

Megosztás:

Címkék: fotó fashion vintage divat 2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása