ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Marilyn Manson és Lily Cole együtt...

2010. június 15. 12:51

AdriEnn

a Phantasmagoria trailerében! Marilyn Manson és Lily Cole fanok figyelem, fül kinyit, szöveget olvas, videót megnéz! ;) Nemrégiben találtam rá, Marilyn Manson nem új zenéjére, bár új zenéjére is, mert részben azt is ő írta, de most Fantasy-horror filmjének, a Phantasmagoria: The Visions of Lewis Carrollnak (melyet MariAnn már említett nektek Lily Cole karrierje kapcsán) trailerére gondoltam. Marilyn még mindig tud meglepetést okozni, annak ellenére, hogy láttunk azért már tőle ezt-azt.., nem kicsit "furcsa" dolgokat. Azonban meg kell hagyni, arra azért mégsem gondoltam volna, hogy film rendezésbe kezd, sőt, még szerepet is játszik filmjében: Lewis Carrolét. Mellette feltűnik még Tilda Swinton és a már említett különcarcú modellkedvencünk Lily Cole is, akit legutóbb Dr. Parnassusnál láthattunk, ahol meg kell hagyni, nem is játszott rosszul. A filmet 2011-ben tekintheti meg a nagyközönség. Kíváncsian várjuk, mi ott csücsülünk majd Mariannal a moziban, az biztos! További infókért ,katt IDE!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mademoisellehenriett · http://beautifulblueberry.blogspot.com/ 2010.06.15. 21:18:15

hűű, nagyon félelmes. lily cole sztem jó volt a parnassusban, de alapból nagyon tetszett a film is -elfogult vagyok... ez lehet h túl félelmetes nekem, pedig carroll világáért nagyon oda vagyok (csoda-tükörország :))

MariAnn 2010.06.16. 13:31:10

Háát a trailer megnézése után Mariann eléggé megijedt, elég félelmetes tűnik:/ úh ő lehet, hogy nem mégsem fog ott ülni a moziban...
süti beállítások módosítása