ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Elke Kramer karkötőzés

2010. május 27. 12:32

AdriEnn

Ékszerek terén már rég "tudósítottam" nektek, így gondoltam utánanézek mi a helyzet. S mivel a karkötők eddig eléggé kimaradtak a szórásból, őket vettem célba. Az alábbi Elke Kramer karékekbe szerettem bele... Kedvelem a nagy ékszereket legfőképp eddig egy kisebb "gigagyűrűgyűjteményt" halmoztam fel, de ezen gyönyörű darabok láttán azt hiszem a "gigakarkötő" gyűjtésébe is bele kell kezdenem. ;) Nekem a 3. a kedvencem, és nektek?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása