ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Rózsaszín kispipő, kicsit sem hajmeresztő

2010. május 03. 19:36

AdriEnn

Jöjjön hát az új csizmácskám, ami tény, hogy bevállalós, de nekem nagyon-nagyon tetszik. Megint bebizonyosodott nem bírom abbahagyni a lapos cipők gyűjtését..., egyszerűen nem megy.- de nem is akarom ;) Kis hippy touch sosem árt, mondom én!...:) S, hogy hol vettem ezt az egyedi darabkát? Egy olyan helyen melybe "első vásárlásra " beleszerettem.  Hadd mutassam be egy új kedvencem a Lovebug Vintage online shopot, melyet nemrég említettem is nektek, a rakott szoknya kapcsán. Nos, megskubiztam a portékát élőben is, meseszép dolgokat láttam. Itt tuti minden vintage kedvelőnek megdobban a kicsi szíve. Lessétek meg Ti is, megéri!!! S hamarosan többet is olvashattok itt az ANNENN-en a Lovebug Vintage shopról. Comming sooon... ;)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása