ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Svéd "hétköznapok"

2010. április 09. 08:52

AdriEnn

Ma egy svéd márka a Weekday egyik kollekcióját lessük meg. Mostanság nagyon felkapott, s teszem hozzá nekem nagyon tetszik is a vintage look. Tény, hogy kicsit óvatosan nyúlunk még a polcokon ezen darabokhoz, de ez csak a kezdeti zavar szerintem.Velem is ez történt, ugyanis nemrég Pécsett jártam a már jól bevált s szeretett turimban, ahol egy olyan vintage darab akadt a kezembe, hogy aztaaamindenit. Félve felpróbáltam az öltözőfülkében, s jól állt, meglepően tetszik, megvettem- hamarosan egy fekete ujjatlan ruhában lehet majd felismerni a városban, hatttttalmas fehér horgolt előkével :) Visszatérve a "Weekday" Vintage kollekcióhoz, nagyon klassz, de nem csak a ruhák a fotók is!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása