ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Alice fura FURLA világban

2010. március 14. 16:45

AdriEnn

Ígértem nektek már korábban, hogy hamarosan jön egy Alice in Wonderland post, hát jöjjön az első. Mikor először láttam is imádtam de most, hogy egyik kedvenc Tim Burton alkotta meg újra többek között Johnny Deppel, így méginkább újra érdekel, arról nem is beszélve, hogy 3D-ben lehet megkukkolni az Imaxben ( mondom mindezt annak ellenére, hogy jó-pár helyen lehúzták..). Jegyünk még nincs meg, de már félretettük a szükséges aprót rá. S ezzel be is fejeztem a programajánlós részem, s fejtem a divatos oldalt.

Alice szürreál, paradox, abszurd világa most például a FURLA tervezőit hozta zsongásba. Olyat dobott piacra táska fronton, amin nagyon meglepődtem, hisz ez abszolút nem az ő stílusukra vall, először azt is gondoltam rossz helyre kattintottam, de nem...

Valamiért nagyon tetszenek ezek a táskák, elborult grafika mellé párosított klasszikus táskaformák- meglepően zseniális. Nektek, hogy tetszenek?

 
 
 
 
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása