ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Moncler kabátot mindenkor

2010. február 25. 08:30

AdriEnn

Most egyértelműen választási zavarba keveredtem. ;) Amúgy is kabát és dzseki mániás vagyok, de a Moncler kreációk láttán még jobban bezsongtam. A Moncler márkát évek óta pehelytoll kabát szinonimájaként tartják számon. Bevallom őszintén idén először valamiért a hernyódeisgn (jobban ismert: pufikabát) nagyon tetszik, ami lehet annak köszönhető, hogy összefutottam az utcán egy-két gyönyörű darabbal, meleg és még szép is, teljesen új fogalmak a női ruhatárban :)

A márka 2006-ban alapított egy luxuskollekciót Giambattista Valli vezetésével amely "Moncler Gamme Rouge " nevet kapta, amely tényleg csodálatos. (ahol az árakat meglesve, jobban járunk ha nézzük, mint vesszük... :-/) Már a korábbi Moncler Gamme Rouge kollekcióikon is hetekig csüngtem, egyszerűen nem bírtam róla levenni a szemem, de ez a 2010 tavasz/nyári kollekció, nálam szinte mindent visz. Annyira gyönyörűek egytől-egyik, hogy alig bírtam kiválasztani a legjobban tetsző kilenc kreációt, - aztán végül sikerült ;) Mesteri a sportos és az elegáns keverése! Hétköznapra, alkalomra, mindenkorra. :) Nektek, hogy tetszenek?

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása