ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

A Maison Martin Margiela lenyűgöző munkái

2010. február 22. 08:50

AdriEnn

Martin Margiela egy belga tervező, s egyértelműen kijelenthetem ezen a ponton, hogy belga design fan is vagyok. Belga designer rajongásom szikráit, már korábbi irományomban is elcsíphettétek. Martin munkáinak nagy része, sok esetben "megdöbbenti" a  nézőt, szokatlanul merész, sokatmondó, s egyszerűen mesteri alkotásokról van szó. Ha megkérdeznék tőlem, milyen tervezőnek a divatbemutatójára mennék el legszívesebben, akkor azt hiszem Yohji Yamamoto után a Maison Martin Margielát említeném. (persze ez a lista nagyon hosszú :) Kedvenckedésem jeléül szemezgettem a legjobban tetszetős munkái közül, íme a képkockák, egészen 2007-től 2010-ig.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2010.09.27. 23:37:12

Bocsánat, hogy kijavítalak, de úgy helyes, hogy "a Maison Martin Margiela"... a maison nem egy név, hanem azt jelenti, hogy "ház"... "a Maison Dior" így pl. a Dior-ház... a Margiela jó ideig couture-ház is volt (vagy talán még most is az), ezért nevezik MMM-nek.
Egyébként nagyon-nagyon tetszik a blogotok! Rengeteg szép dolog van rajta, örülök, hogy rátaláltam.
:)
szűcs

AdriEnn 2010.09.27. 23:50:52

Kedves Ági!

Köszönöm, már javítottam is, remélem jól...!
Örülök, hogy tetszik a blog, én is nagyon kedvelem a Te oldalad! :)

Üdv,
Adrienn
süti beállítások módosítása