ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

2010-es tavasz Tokióból

2010. február 20. 09:10

AdriEnn

Mindig is odavoltam Japánért (persze ez duplájára erősödött, mióta ismerem a Japán rajongó pasim ;)), hiába a távoli már talán elérhetetlen dolgok, vonzzák az embert. Szeretem a sushit, a vágott szeműeket, a kultúrájukat, művészetüket, Takashi Murakamit s akkor még nem is beszéltem Yohji Yamamotoról (akiről hamarosan érkezik egy poszt), Rei Kawakuboról és a többi japán általam áhított divattervezőről. Számomra nagyon vonzó ország, távoli cél nyílván, hogy odautazzunk :) Nos ezért, szeretném nektek megmutatni ezt a divatanyagot. Színes, különc, kicsit elborult, provokatív, japán, tőlem abszolút csillagos ötös! Nektek, hogy tetszik?

 

 

Megosztás:

Címkék: design fashion japán divat 2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanarienvogel 2010.02.20. 11:40:20

Nekem is tetszik. Voltam Japánban, de az utcán nem ennyire "kreatív" szellemben divatoztak.

Nálam a kiszőkített és agyonszoláriumozott japók verték ki a biztosítékot, annál az egyszerű ténynél fogva, hogy iszonyú rosszul állt mindenkinek. Van az irányzatnak valami neve is, de elvből nem jegyeztem meg. Remélem már nem divat, mert újra szeretnék menni. :)
süti beállítások módosítása