ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Vagabond extra

2010. február 14. 17:37

AdriEnn

Elérkezett az idő, hogy AdriENN elinduljon beszerezni magának, egy igazán meleg cipőt, mert hamarosan Oslo utcáira téved. Ezzel a jelmondattal vágtam neki a múlt héten célirányosan a Vagabondnak. Egy laza másfél órás tedd ide- tedd odát követően: "nah ezt a huszadik párat is felpróbálom inkább, nehogy elszalasszam az életem választását". Erre tessék, a kezembe akad ő, akit a képkockákon is láttok. Be kell valljam elsősorban a cipő melegségét próbáltam figyelembe venni választáskor, ezért kissé tramplis hótaposós hangulatúakat próbálgattam többnyire, persze ezek sem voltak annyira vészesek, mert ugye Vagabond tervezés, node azért mégsem valami csajos darabok. Ezért ismét győzött a divatmegvadultságom, és ezt az amúgy is távoli tervbe vett cipellőt vittem haza, ami bár nem túlzottan meleg, de megnyugtatásképpen vásároltam bele egy birkabundabetétet :)

fotók: Lala

 

 

 

Megosztás:

Címkék: design fashion divat cipő 2010 vagabond

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása