ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

A grunge reneszánsza

2009. december 11. 20:10

MariAnn

Eddig nem tartottam jónak, ha egy divatanyag direkt a "szakadtságot" erőltette, és a pár hónapja a Vogue hasábjain megjelent "hómlesz" divatanyag sem tetszett. Most viszont egy egészen érdekes cuccra találtam az orosz Harper's Bazaar októberi számában. Ahogy a cím is mutatja, a téma a grunge újraéledése a hétköznapi outfittekben és nekem nagyon tetszik, ahogy Kurt Cobain visszaköszön a képekről, bár lehet, hogy elfogult vagyok, mert mindig is odavoltam a Nirvanaért. Azért valljuk be, a kockás, csíkos plusz állatminta páros elég erős, de a kis, ha jól látom tweed zakó sem semmi Nirvana pólóval...A modell: Lydia Hearst, fotó: Alan Gelati

 

Megosztás:

Címkék: nirvana grunge

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása